Tuesday 8 March 2011

.......adik boring .....

hurrmmmmmm.....
pas cti sem 3 ai2..ak xjumpa kawan2 ku agi...yla cbb kami semua prktikal...prktikal lak msing2 alik kg..
contohnya aku la..hahaha...aku bt li at klntan...along still at kdah..angah n ude at pahang...haha..berpisah la kami 6 bulan..
kami stat poli 29.11.10 - 29.4.11 ...hoho..jenuh rndu at mmbe2 nih... awat la poli buat time prktikal lambat ngt..
huh ng buku repot g....buku yg kulit tbal g...
awal2 bukan men syok g buat buku repot....da lame..urmm..hampeh...hahhaa...
da bermggu2 ak xwat..n td ja bru rjin n update la ckit.. tp lam keadaan mlas la...
haha..tulisan pun cm ckar ayam...biaq la aslkan ciap ja...
gmana ng kwn2 adik yg len ...along ? ude ? angah ? zul ? kamil ? ed ? n dak2 det 3b ? lengkap da ka buku repot kamoo 2..haahaha,,tau kamo pun cm aku..2 3 mggu skli bru update..hahaa...
tp aku heran..awat la lec xmai cek2 lgi nih..tau dye lupa aku kot..hoohoho..tp bgus gk..xla ak isau ngat an...
uurmmmmmmmm...
tgk nih...
mood aku time buat buku repot d...
.
.
ni la buku repot poli aku..hoho..cantik la ckit bila dbalut...xmo bg dye rosak ja....
buku repot kamoo cmna da skg??? msih oke ??hahahha
..
haha..tgk muka pun da tau buat keja x ikhlas nih... !
.tgk ja ka...xmo tlong adik ka ! huh !
.
tgk ja la dlu..penink pkir ayat pa mau wat ni...
.
xkecian ka..bg la copy...plzzz !!!
.
hahaa...mana kamoo !!!
.
ha !! pkiran da kot laen da nih...
.
buat2  jgn duk pkir kot len g....
.
nampaknya buku pun da tunjuk kmlsannya....
.
nahh..ni la hsilnya..men2 jgk..repot ttp ciap kot..hohoh..
jgn copy n jgn baca..malu cek....hohooohh
.
.
urmm.buat mse skg..repot aku lam keadaan stbil..huhuh..walaupun agk hudoss tulisannya...
ni bru buku repot..t cmna ng buku kulit tbal2 kwn ?
duk ngdap leptop ja t an...
pape2..do d bes sume..yg tgh buat li too..buat lelok..ingat ira d cni laupun xknl..hohooh...
muahhhhhh
........................................................................................................................
sekadar hiasan ni...hahaa....saja gedik...

No comments:

Post a Comment