Thursday 3 March 2011

INILAH KAMI....

                                                         cinta kami bermula di sini

.
.
cinta kami bermula di polimas...hehehe....cinta kami berputik 13.10.10......
kami ni sekelas k polimas...DETB.... anda tau x det ? haha..
DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRIK la...hahaa...
dri sem 1 kami knl..tp asyik gado ja...hahaha....kami ni 1group lam setiap kmpulan ...
maklumla name dekat2 lam senarai too..hheheehhee...
kami gado pun bukan cbb pa...cbb asgment ja pun..msing2 mlas nk wat..besa r too...
setiap student mesti semua mlas kn...
sem 2 kami xpnah bersua pun...haha...
.
.
ni aku time sem 2..hehehe
.
bermula la sem 3..jeng2...sem 3 semuanya kwn aku nampak matang da...haha...time ni aku msih kapel ng ex ak..xyah sbut name la kot..haha...then ng dak2 kelas pun kmi da mkin rpt ha...maklum la da 3sem bersama kn..hehee...
aku duk umah sewa..at tman mhsuri ..kt jitra xjauh dri poli 2 ja...aku duk ng dak kelas aku...4owg...
mira (along) ,shy (angah), epah (ude) n aku (adik)...
jap2..ade photo kami nih..
ni la kami..bfff 4ever..muah cyg kowg
,
smbungan lak..hehehe
duk umh 4 org tp umh fuh kemas gler... cm rumah rja..tersusun gler doo semua brg..
dlm kelas kami 4 ni ja yg bek...p mana2 bersama2..besa la keluarga bhagia...
nk tgk lgi x...jeng3...
.
.
xlain xbukan at jitramol la..haha...
.
dalam tndas pun jdi la..haha..
tasik time.hohohoh
hahaa..ni la kami berbaju bengkel..sweet an..an..an..
...
iyaaa...itulah kami..msih byk lgi picnya...
tp skdar mau knl2..2pun da ckup an..oke..sem 3 ni subjek dye mncbar ckit..eh bukan ckit ja..byk kot..hahaha...time ni kami stdy hard2 la..haha..duk suka duka sem 3..las2 nk hbeh da sem.cpt sgguh doo,,huh,,xpuah g nk blajo.hoho bljo la sgt...
dcbb kn subjek mncbar sem ni..enjoy pun kna trhad..tp kami xkisah..enjoy ja..ahhaa..stdy2..enjoy2 la..ko guano????
huh...final yg begitu mgecewakan aku..yla.bila nk final ja..ade la mslhnya..ptus ng pkwe lame huh..
nk tgk pic dye x...xensem pun belagak ja ensem..hahaha
ni dya yg da ancurkan ati ku..hahaa..
..
oke dah ckp sal dye...menyampah aku..hoho.
pas clash aku bebas doo...time2 mmbe2 aku byk v sokongan at aku..besa la..awal2 ptus cinta mmg skitkan..tp aku cuba sibok kn dri..alhamdulillah akhirnya aku dpt lupakannya..hehe...
then skg da ade yg ubat ati nih...
.
.
las2 sem sblom final...kami ni nth tiba2 ja rpt semacam ja..heee...mgkin jdoh da nk mnytukan kmi kot..hohoho...then..sblom ni knl da sthun lbih xpnah msj pun..eh ade gk msj..time nk copy asgmnt..haha..al maklum la..aku owg kureng pndai...mintak lor nan dye lau ade bnda aku xleh wat..haha..jht an...tp mlm 2..fuh msj smpai kol 3...hehe..las2 trsgkut lor...haha...nah..ni dye ...

ni aku ni....
.
.
nk tgk si dia ka....
jap
jap
jap
nahhhh




oke x wei..hhahaa...
....
...................................
ni time mula2 jumpa..haha
.
.
oke x ni..pat2 bg pndaptnya...
owg kata muka kami nk sama..yka ?
.
.
heeeee...malunya
.
.
hahaa...... muahhhhhh,,,,,


skg da 5 bulan kami kapel..hehe..cptnya mse berlalu kan...byk dgaan yg kmi tlh hrungi..tp alhmdulillah la...
kami ttp bertahan..hehe...da lame xjumpa...rndu bgat...hua...
insyaallah hbeh prktikal ni kita jumpa lik yew syg....at dalam kelas..hoho..tiap2 ari leh jumpa,,,da xgado cm sem 1 da kan..hehe..syg bangat kot same kamoo syg...
....
....
 ni la la wajah aku skg...
muka tmbah gelap..besa la keja...
..
hohoh..fesyen terkini....hehe...
..
..
hhahahaa....
....
k enjoy la.k...hehe...ckup stkat ni yew



                                                            

No comments:

Post a Comment