Thursday 3 March 2011

yg di angankan selama ni ......

                                  dlu time sem 3...adik aku kol..dri kg...dye ckp abah nk bli moto..
sedihnya aku..pdhal slma ni aku teringin sgt nk moto...tp tkot nk mintak..yla bnda mhal kn...
redha ja la.. tp ak brni kn dri..kol abah gtau dye..aku jeles adik aku dpt moto..aku nk jgkk..huhuhu....
then abah aku ckp..t lau abah ade wit n lau cti kita g bli la..huh...sedap dgr tuh.....
haahh...tggu2...tiba sok cti nk poli n nk lik kg la..cti rya puase tahun lepas...dpt pggilan abah aku msok hspital..jtuh pokok rambutan....kt dusun mmbe abah...time2 bulan puasa....
ncibla sok 2 aku da nk lik klntan...urm da bila abah skit...hsrat nk moto 2 ketepikan lu..yla xpnting pun lgi kn...xpala....
....
.
.
ni la moto hok ira nk nya....
..
bnarnya ira minat hok ni..tp xsesuai nan ira kot..
.
.
jeng3
...
.
tp konfom xdpt tros ah...hahahaa...
.
.
.
.
sian an at aku...tp nk wat cne...t bli sndri lor kn..hahhaaa...
kat umh aku da ade 2biji moto da...
.
.
.
nah ni dye..ni moto adik aku...hohohoh
..
.
1lgi nih..
.
ni moto ma...lagenda z....
..
moto aku mana..huaaaaa....
.
.
tp smlm adoi ketaq lutut2 ni nk gtau abah...ira nk moto...
then abah tnye nk moto pa..ira xgtao nk lc..ira juz ckp ikot la moto pape pum...
pas2 abah snyap..huhu....tggu la jawapannya nnti...
doakan ira dpt moto yew..insyaallah...
lau da dpt kita p lumba same2 nah...
atas highway..darulaman..ahhaha....


No comments:

Post a Comment